Kızlar dün baby mom şarjlı süt sagma makinası aldım bebegim sag gözümü emmedigi için sagım yaptım 2. Sagımımda gögsümün uçları soyuldu yara oldu yani galiba yanlış kullandım daha önce Philips avent kullanırken böyle bir sorunum yoktu. Bilenlerden yorum bekliyorum. Bide ilk saygımdan 3 4 saat sonra tekrar saygım yaptığımda oldu yara. Ne yapmalıyım. Yaralarıma şuanlık lansinoh krem kullanıyorum. Faydası olucak mı bilmiyorum da ilk kez kullanıyorum.