Öncelikle günaydınlar.🌞
Kızlar 1 yaşımıza çok az kaldı uyku düzenini pek iyi değildi ama yine hiç yoktan azda olsa uyuyordu. Size dün geceden bahsetmek istiyorum. 20:30 da gece uykusuna geçti gece 00a kadar 3 defa uyandı ama mızmızlık gibi hemen geri daldı. Neyse sonra ben uyuyayım dedim bi uyandı gece saat 3’e kadar ama mızmızlık değil oyunda değil ağlayıp durdu hem uykusu var hem uyumak istemiyor. Yatırdım bu sabah 7’de uyandı ama bu saate kadar kaç defa kalktığını sayamadım. Ferrum ilaç kullanıyoruz o biraz kakasını yapmasını zorlaştırıyor gibi geliyor bana. Sert kaka yaptı önce temizledim altını belden aşağısını sıcak suyla yıkadım dedim belki gevşer neyse sonra kaka yaptı rahatladı şu an oyun oynuyır. Ama bu gece uyanmaları ve ağlaması bebemi yoruyor. Var mı bu aylarda böyle durum yaşayan annişler beni bi aydınlatın neler yapıyorsunuz? Son bi kaç gecedir böyle.