Merhabalar Eve trambolin alan var mı memnun musunuz hangisinden aldınız?
yeniannee5 çok istiyordum almayı o korkunc kazaları gördükten sonra vazgeçtim
yeniannee5 cok rısklı gorumcemde var oglum cıktı çat yan tarafa düştü