Arkadaşlar merhabalar bebeğim iki gün önce kayinpederimlere gitmiştik evleri merkezi sistem ile ısınıyor dolayısıyla çok sıcak kendi evimizde sıcak ama 21 22 derece arasında oluyor genelde sanırım ortam degisikligindeki ısıdan kaynaklı üsuttu gibi burnu tikanti serum fizyolojik ile yikiyorum ama gözleride sulanip capaklanmaya başladı bu süreci nasıl anlattınız dün doktor kontrolümüz vardı ama bişey onermedi de soylemedide serum fizyolojik kullaniyorum dedim başka yapcak bişey yok henuz dedi 😔bu konuda tecrubeleriniz neler😔