prensesinannesi41 Bebeğim 9 buçuk aylık. 6. Aydan beri aşırı yabancılama var. Kalabalık ortamlarda aynı dediğiniz gibi oluyor. Gerçi yabancı 1 kişiyi bile göre öyle oluyordu. Şimdi yine kalabalıkta aynı ama, 2-3 kişinin bulunduğu ortamda daha sakin. Beni görecek şekilde yerde filan rahat oturuyor sakin kalıyor. Tabiki kimse kucağına almayacak. Aldıkları anda basıyor çığlığı. Gözlerinde yaş kalmıyor ağlamaktan. Bizde kayınvalidemlere filan gideriz arada. İlk gün sıkıntı oluyor ama ikinci gün daha çok alışmış oluyor. Mesela herkes çok ağlarken, benim annemde ve kayınbabamda asla ağlamıyor. Onları çok seviyor. Halbuki herkesi eşit miktarda nadir görüyor. Herkesten uzaktayiz. Kaynanamın bakmasına bile tahammülü yokken, kayınbabamı bu kadar sevmesi… 😂😂 Ben de kayınbabamı çok severim acaba hissediyor mu ki