Kızlar bebeğim 3 aylık. Normalde gaz sorunumuz vardı ama kendisi veya benim yardımlarıyla çıkarıyodu. Bir gün kaka yapmadığı da olmuştu ama bugünkü gibi fışkırırcasına kustuğu olmadı. Apar topar çocuk acilinr götürdük. Doktor röntgen çektirdi ve çok gazı olduğunu ve o yüzden fışkırırcasına kustuğunu söyledi lavman yapıldı. 3 aydır gazı bi şekilde atlatan biz bugün mü sorun yaratıp fışkırır kusmasına sebep oldu? Yada dün vurulan rota virüs aşısı ile ilgili olabilir mi? Yada herhangi başka bi durum… 3 aydır reflü veya gaz sorunu ile hastaneye gitmemiş biri olarak bir anda böyle bi sorunla karşılaşan var mı ?? (Lavmandan sonra evde yapıığından az kaka yaptı bu arada)