akdogan42 6 bucuk aylik bebegim var alttan 2disi cikti ve beni emecegi zaman isiriyor dayanamiyorum onerileriniz varmi napacam ben
crybaby akdogan42 benimki de öyle 6 aylıkken çıktı ısırıp gülüyor bide bende ağlıyor gibi yapıyorum bırakıyor ama arada deniyor şansını
emirbal akdogan42 benimki 11 aylık bi ara çok ısırıyordu naptımsa vaz geçiremedim şuan eskisi kadar ısırmıyor