melisakayra Şuanda hazır belirtileri var Sadece uyurken bağlasam olurmu Alıştırma külotu giydirsem olurmu Gece uyandırmalımıyım Bana bilgi verirmsinz gündüz ne yapmalıyım ? Şimdiden teşekkür ederim
Eyllebr melisakayra ben sizin yerıjızde olsam mayıs gibi falan başlarım sıcakta en azından yazın daha kolay üşümez hep işer üstüne yıkarsınız silersınız hasta olmaz yazın hem çabuk ben öyle yaptım çünkü
fatma_erva melisakayra Size tavsiyem eğitime yazın başlayın hem sizin açınız dan hem bebeğin açısından kolay olur ve eğitim e başladıktan sonra gece de olsa bez takmayın ben bi çıkardım bidaha takmadım gece 1,2 kere tuvalete kaldırdım o şekilde alıştırdim
Vildan53 melisakayra bende dün başladım alıştırma kilodu olmadan asla baş edilmiyor once takmadım sürekli altına yaptı alışana kadar en azından haber verene kadar takılması lazım gecede kilot bez kullandım bez olduğunu anlamıyor ilk zamanlar gece kaldırmak pek mümkün plmayabilir alıştıktan sonra bez bağlanmayanilir ben oyle ilerliyorum