Sizin gibi annelerin çocuğuna acıyorum. Anne sütü yetersizse mama yemek zorunda. Ek gıda 1 yaşa kadar ana besin hiç değil. 18 aya kadar anne sütü yetmiyorsa mama yer ek gıda ile beraber. Mamaya zehir diyorsunuz, üstüne kolaya kaçıp mama vermiyorum diyorsunuz. Pirinç dediğiniz şey boş şeker. Çocuğu şişirmekten başka bir halta yaramaz. Anlamazsınız neyse. Ben bu platformda mama zehir onun yerine unu kavurup mama yapma tarifi vereni gördüm daha ne diyeyim.