Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık daha önce hiç böyle bir şey başıma gelmemişti az önce gece beslenmesini yaptırırken sağ gözünde hafif Çapaklanma gördüm böyle biraz sümüksü gibi uyumadan önce ağlamıştı biraz ben de korktum açıkçası Çapaklanmayı görünce kendi sağdığım sütümü Pamuk’a sürüp onunla biraz sildim geçti gibi görünüyor ama beni korkuttu sizce korkmalı mıyım ya da nasıl geçer devam eder mi sebebi nedir bileniniz varsa cevap verebilir mi 😢😢