kutsal6363 her seferinde mama için kalkmıyor aslında, sadece gece uyandığı zaman başka ne yapacağını bilmediği için uyanınca mama istiyor, kendinize 2 mama saati belirleyin o saatler harici mama vermeyin uykuya geri döndürün zamanla alışacak hatta ki doktorunuza sorun gece kaç kere beslenmeli diye 1 kere yada kilosuna göre hiç bile diyebilir ona göre ilerleyin benim doktorum 7 ayda 1 8. Ayda hiç demişti bende siz gibi dayanamadım ağlıyor dedim istiyor dedim saat başı hatta yarım saatte bir verdim sonra biraktirmasi çok zor oldu 10. Ayda biraktirdim şimdi 13 aylık gece 1 kere su içmeye belki kalkar belki kalkmaz bu aylarda diş sancısı olduğu için eğer emzik emiyorsa akşam yedek emziklerini dolaba koyun gece mama saatleri harici uyanınca damaklarina hemen diş jeli surup soğuk emzigi verebilirsiniz, kucağınıza alıp sakinleştirip geri uykuya döndürmeyi deneyin bu kadar mamaya ihtiyacı yok çünkü mama içtikçe daha çok uyanacak bir de sabırlı olun gerçekten geçecek yat kalk insanın her yeri ağrıyor uykusuzluk zaten haf safhada biliyorum ama geçecek güzel günler yakın