9 buçuk 10 gibi gece uykusuna geçen bebeğim 1 haftadır 1 den önce uyumuyor. Sabah 8 gibi kalkıyor. Tek uykuya düşürdüm 1 buçuk gibi uyuyor en geç 3te kalkıyor ama gece 1 e kadar ne yapsam uyumuyor. 13 aylik bu arada. Ayakta sallıyorum dalar gibi oluyor 2 dk sonra kendini ayağımdan atıyor sonra da geri ayağıma asla yatiramiyorum. Yatakta önce biraz baygın gibi yatıyor kendi kendine uykuya dalar sanıyorum ama o enerji topluyor resmen sonra yataktan bir kaçıyor kaçış o kaçış resmen 2 dk ayağımda uyuduguyla 2 saat uyumuş gibi oluyor ve oyun oynamaya etrafı dağıtmaya başlıyor. Bi süreç mi bu uyku gerilemesi falan mı yoksa artık hep mi böyle olacak. Dermanım kalmadı