byzleyla Kızlar 2 ay oldu doğum yapalım hadi kilo veredim tamam da göbeğim taş gibi neden olabilir doktora göstermeli miyim koğuşa dönemim de çok kanamam olmadı acaba temizlenmedi mi içerisi. Yatınca yumuşak ayağa kalkınca taşa dönüşüyor göbeğim
melenbeg Dikişin tam üzerinden bahsediyorsanız orası öyle oluyor ya ödem ve hissizlik sanırım uzun süre geçmiyor beni hala çok rahatsız ediyor ama Dr normal olduğunu söyledi 5 ay oldu 😥