Baharr_ bize doktor vida takmak şart demişti ki baya gerideydi. Şu an çok şükür iyi ama doktorumuz ilerki zamanda dişleri için tel takılabilir demişti. Evet bekletmeyin hatta gitme şansınız varsa eğer benim bahsettiğim doktora uğrayın gerçekten çok iyi bir doktor