Bademgozlumm Merhaba arkadaşlar astsubaylıktan memuriyete geçme konusunda bilgisi olan var mı ? Sözleşmeli astsubay . Belediye, gardiyan, bekçi zabıta vs gibi mesleklere geçiş yapan var mı yada bu konuda bilgisi olan? İşleyiş nasıl ilerliyor
Pamukbaby Bademgozlumm mesleğini bırakması lazım bıraktıktan sonra memuriyet hakkı 7 sene sonra oluyor zaten ondan sonra başvuru yapacaksınız artık 1 ayda mı 1 yılda mı ne zaman dönüş yapılır bilinmez ama torpil varsa çat diye girer
Aycnnnn Bademgozlumm astsubaylar farklı olabilir eşim uzman ondan biliyorum 7 yıl diye torpil yok ise mesleği bırakmadan basvursun bence sonra işinden olup boşta kalmasın
morbulutlu Bizim üst komşu uzman çavuşluktsn zabıtalığa geçmiş. 10 sene olunca geçiliyor diye duydum. Başka bir arkadaşımda bırakmış ama geçememiş. Zor sanırım