5 aylık oldu bugün ama 4 aylıkken kilosu 5.600 dü sanırım yani hep 600 gram alıyor 3.450 doğdu yani bir ya hastanede yattım ben ayrıydık sütüm yok çok denedik yıprandım bu süreçte baya ilk sma optimro denedik kustu kabız oldu vs mama yaramadı vs dediler değiştik bebelac aldım yine kustu bim markası bebevita aldım yine kustu aptamil aldım kustu şuan iki ay olucak hip kullanıyoruz ama kusuyor. Meselam sabah ilk uyandı 210 cc yaptım içti gazını çıkarırkan bir avuç kusuyor iki yatıyorum dinlensin vs yok yine kusuyor 15 dk geçsin yine kusuyor yani kilo almadığını düşünüyorum bilmiyorum reflü mü bu ne yapıcam bilmiyorum yere koyuyorum mesela yine kusuyor iki avıç kusuyor bu sefer artıyor yani üşütme demeyin lütfen çok dikkat ediyorum yıprandığım evredeyim