Kızım 23 aylık bir ay sonra tam 2 yaşına girecek sürekli kafama takılıyor kızım anne baba kelimelerini çok erken konuştu ama şuan konuştuğu kelimelerde anne baba abla anneanne teyze mama dede sürekli konuşuyormda ama kızım cümle kurmuyor bazı kişiler geç kalmış dedi kızım bi şekilde derdini anlatıyor ama ben kızımla yaşıt olanlara bakıyorum baba gitti falan diye cümleler kuruyor acaba daha erken mi konuşmaması