tgccgrr aaafnk kilo alımına bağlı canım bide bebişin kendisine tabi. 150 yi dene eğer fazla gelirse zaten kusuyo. Ben 90 veriyordum 3. Ayına girince 120 denedim kusmadi 150 denedim içmedi ya da kustu
zumrut80 aaafnk benim kızımda 4 buçuk aylık bende 120 cc veriyırdum ama mama bitince ağlamaya başladı ve sık sık istemeye başladı. Bende üç dört gün önce 150 cc ye geçtim. Yani bebeğin seni yönlendirir aslında bu konuda. Bende burada okuyup 5 aylık bebeğe 6 aylık bebeğe 120 cc verenler görünce acaba çok mu veriyorum diye düşündüm ama öyle değilmiş. Her bebek farklı. Mesela şuan 150 cc veriyorum bitincw ağlamıyor. Bazen iki saate bir 150 veriyorum bazen 4 saate bir. Yani bebeğim ne zaman isterse ne zaman acıkırsa. Sende öyle yap. Bebeğin ne kadar içince doyuyorsa o kadar ver. Az yada çok düşünme. Benim fikrim böyle :)
aaafnk ilay-mom bende 3 saatte bir 120 cc veriyorum yeterli geliyormuş kilo alımını da iyi emziriyordum ama şimdi hiç almıyor bu durum da beni üzüyor sütüm de yok gibi artık hemen kesilir mi ki süt hiç te yoksa emsin istiyorum ama hiç memeyi tutmuyor bile
ilay-mom aaafnk bende emziriyorum ama yetmiyor, üzülmeyin stres yaparsanız iyice gider ben alıştırdım yatarak emziriyorum zarari var mı bilinmez ama asla bırakmıyor , bu zamana kadar şükür derim sütüm geldiği için az da olsa var öyle düşünün