tgbayy Benim kızım da 2 Ocak doğumlu, koltuklara tutunarak adım atıyor ya da ellerinden biz tutarsak yürüyor ama ellerini bıraktığımız anda veya tek elle tutmak istediğimiz anda kendisini yere bırakıyor. Cesaret edemiyor düşecek diye korkuyor. Biraz daha vakti var galiba yürümek için 🫠