Hanımlar kızım bugun tam 2 ay 16 gunluk…psikolojik olarak zor gunler geciriyorum, bebegi gurbette yalniz buyutuyorum ve acaba yaptigim yanlis mi eksik mi sizden duymak istiyorum… aksam 10 bucuk gibi bebegim uyur ben esimle pc karsisina gecer o oyun oynar ben izlerim biseyler yer iceroz falan 1 bucuk 2 gibi ben uyurum, kızım saat 4 gibi uyanır emziririm altını temizlerim yine uyuturum, sonra 7 gibi kalkar yine emziririm uyuturum sonra 8 bucuk 9a dogru kalkar alır oturma odasına giderim orda ana kucagı var altını temizler anakucagina koyarım biraz konsuurum ederim emziririm sonra 10 gibi yine uyur ben de uyurum, 12 gibi kalkar emziririm altini temizlerim biraz tummy time sarki dinlemece ananeyle goruntulu konusma bazen, ben de biseyler atistiririm sonra 3 gibi kız yine uyur ben de ya uyurum ya ev isi yemek falan yaparim 5 bucuk gibi kalkar emzirrim 6 gibi babasi gelir oynaşırken ben yemek hazirlarım yeriz sonra genelde beraber ilgileniriz bazen yıkarız bazen ben ona birakıp dusa falan girerim falan sonra saat 10 olur yine aynı döngü… sizce bu kısır döngüde yanlis olan şeyler neler