Pazartesiden beri 11 aylık oğlumun ateşi var ara ara düşüyor azı dişini patlatmış aşırı huysuz mızmız hep ağlıyor hep kucakta bide kanında enfeksiyon çıktı üstüne ishal uyumuyor durmuyor kucakta da mızmız ben böyle zorlu bir hafta görmedim eşim yardımcı oluyor ama ikimizde çok yorulduk 10 gün sonra 1 yaşına girecek bide atak mı geldi üstüne anlayamadım ara ara dayanamıyorum ağlıyorum of😔😔