esrag93 sıfıra vurarak hata etmişsiniz bence. Sıfıra vurunca saç gürleşmez sadece eşit uzadığı için herkes gürleşti diye yorumlar. Bebeğiniz küçüktür muhtemelen. Benim oğlum 1 yaşında bile kel gibiydi şuan 2 buçuk yaşında çok güzel saçları yumuşacık ama görümcemin oğlunun saçını bi kaç defa sıfıra vurdular çok sert saçları bebek saçı gibi değil hiç. Oysaki lüle lüle çok güzel saçları vardı yavrunun. Ben oğlumun saçlarını kendim kesiyorum uçlarından alıyorum sadece. Bence siz de bir daha sıfıra vurmayın bence mahvoluyor bebeklerin saçları 🥲