busra200120 ikiprensesannesi06 ilk doğumumda bende 6 ay sonra olmuştum bu ikinci normal doğumum bakalım ne zaman olucam 🤷♀️
kurabiyevarsimitvar ikiprensesannesi06 kişiden kişiye değişir geç de olabilirsiniz ben 40 çıkınca olmuştum
tugcegekrblt ikiprensesannesi06 normal dogum yaptm 40 cikti 43. Leke gwlmeye basladi 46 gunde felan adet oldm hemen
mahur_sema 3 aydır bende halen olmadım 3 4 gün önce sadece 1 gün kanama oldum korkuyorum tekrar gebe kalmaktan🥺
ikiprensesannesi06 mahur_sema bende şüphe ettim bir ihtimal olabilir mi gebelik diye test alıp emin olmak lazım
mahur_sema ikiprensesannesi06 test yapmıştım negatif çıktı ama 1 gün kanama oldum ondan sonra hep lekelenme oldu tekrar şüphe girdi içime
ikiprensesannesi06 busra200120 bende ilk kızımda 7 ay sonra olmuştum bu ikinci de 6 ay oldu hala olmadım bekliyorum
123aa mahur_sema sizi çok iyi anlıyorum ben de ilk lekelenme gibi oldum ilk olunca yerleşme kanamasi diye çok korkmuştum
Rabia_annesi ikiprensesannesi06 Ben sezaryen doğum yaptım benim aynı düzen devam etti ama şuan 2 aydır gelen bişey yok