Kızlar bayadır aklımda ama her çocuğun gelişimi aynı değil diye umursamıyordum ama oğlum 14 aylık oldu yürümeye sanki hevesi yok gibi yani koltuklardan tutunarak yürüyor ama sanki korkuyor gibi mesela ellerini bıraktığım zaman hemen telaşlanım yere atıyor kendini yada bana sarılıyor tutuyor day duramıyor bile yürümesi için neler yapabilirim