Çocuğunuz uyuduğu zamanlar ev işleriyle, başka işlerle ilgilenmek yerine sizde uyuyup dinlenin. Kendinizi yorgun hissetmeniz normal. Her anne bunları yaşıyor özellikle desteksiz büyütüyorsanız. Ona vakit geçirecek bir şeyler bulmaya çalışın. Eğer oturabiliyorsa top havuzu alın içine koyun ve sizde o ara kendinize bir kahve, çay ne istiyorsanız yapıp için. Onların daha çok küçük olduğunu, bu dünyada ihtiyacı olan tek şeyin şimdilik sadece biz olduğunu unutmayın, umarım en kısa zamanda ikinizde toparlarsınız 🙏🏻❤️