Merhaba kızlar. Ben bir hafta önce memeyi bıraktım ilk dört gün şişti acıdı 5 6 7. Gün iyiydi agrısı birazda çekilmişti ama şuan yine şiş ve sabah uyandıgımda gögsümden süt akıyordu biraz da acıyor bu normal mi ne kadar daha sürüyor? Bu durumu yasayan varmı