prensesannesi07 eyberenimo 20 aylık yüz üstü uyuyor 🫢 sen gördükçe düzelt yinede seninki çok minnak daha
mervecanim eyberenimo bizimki 14 aylık, en rahat uyuduğu pozisyon. Bence hiç bozmayın nasıl rahatsa öyle uyusun. Siz sadece ara ara ağzını burnunu kontrol edin.
eyberenimo prensesannesi07 tabiki yüz üstü ama başı yan arada dik koyuyor kafasını ama burnunda nefes alacak yeri oluyor mu bilmiyorum sürekli çeviriyorum uyanıyor bu sefer
eyberenimo mervecanim evet gerçekten çok rahat uyuyor hem kendini daha çok güvende hissediyor hemde gaz sancısı içinde iyi geliyor aslında başını sağ sol yapıyor ama arada kafasını dik koyuyor nefes alacak yeri oluyor mu gözükmüyor o yüzden endişeleniyorum
merveaka eyberenimo Benim bebeğim de öyle kırkı çıkmadan başladı yüz üstü uyumaya 2 aylık hala öyle uyuyor 🥹
eyberenimo merveaka kafasını sağa sola çevirebiliyor mu acaba gündüz uykusunda kontrol ediyorum ama gece uykusunda endişeleniyorum
merveaka eyberenimo Evet çevirebiliyor ilk baştan beri çok şükür zaten ceviremese hiçbir şekilde yatirmazdım ki zaten sert zemine yattığı ve ağzını yüzünü kapatacagı örtü, battaniye tarzı bir şey olmadığı için de çok rahat yatıyor ama yine de gözüm üstünde 🥹
kupakizi_ Doğduğundan beri başını çevirebiliyordu benim bebeğim o yüzden 40 ı çıkınca yüzüstü yatırmaya başladım sadece o şekilde uyuyordu şimdi 5 aylık olduk nasıl yatarsa yatsın yüzüstü dönüyor hep kendisi ☺️
derici eyberenimo merhaba benim bebeğimde 2 aylık sadece öyle rahat uyuyabiliyor çok gazlı olduğu için bi sıkıntı yaşadınız mı acaba
eyberenimo derici hayır yaşamadım hatta doktorum daha iyi kafasınin şekli daha güzel olur dedi sadece gözünüz üstünde olsun kafasini sağa sola çevirebilsin bazen burnunun üstüne yatıyorlar çünkü:) şu an 5bucuk aylık sırt üstü yatıyor artık gaz sıkıntısı bittiği için