begonya1 o kadar kolay ki ben hacettepe de 42 günlük ken kestirdim dil bağını hatta orda doğum yapanların 3. Gün bakıp varsa hemen kesenlermis bana da beklerim dediler kilo alımı emmesi yavasti kesince düzeldi. Kasik gibi bisey var ortası çizgi şeklinde acik dilinden altından soktu gazlı bezle bastırdı bi makas bitti gitti. O kadar az kanadı ki. Hemen de peşine emzir annesi korkma dedi emzirdim orda. İnce bi zar acımıyor bile. Sadece ilk bi ağladı sonra bi daha ağlamadı bile. Beyaz beyaz olursa karbonatlı şu ile pansuman dedi o da olmadı. Geçti gitti.