Selam anneler, 1 haftalık anneyim bazı sebeplerden sadece mama kullanıyoruz. Hastanedeki emzirme danışmanı sadece mama ise 1 buçuk 2 saatte bir ver dedi ama internetten araştırdığımda 2-3 saatte bir yazıyor kafam karıştı 2 buçuk-3 saatte bir versem çok mu geç siz nasıl yapıyosunuz