mom97X Kızım (6 aylık) gece üstünü hep açıyor, üstündeki battaniyeyi bacaklarıyla ittiriyor, ne yapabilirim ?
kirikkalp mom97X doğalgaz açıksa bir şey olmaz bence 3 yaşında oğlum bile açıyor 😂 onun yerine togg alabilirsiniz uyku tulumu
himeros mom97X bende de aynı durum var. 1.2 tog uyku tulumu kullanıyorum. Ev 20 22 derece arası. İçine uzun kollu ince zıbın ve altına bir tayt giydiriyorum. Bazen ayakları soğuk oluyor ama ensesi be bağrı sıcacık hep. Ayaklarını örtsem dahi tepiyor.
goldengate mom97X üstünü nasil birseyle kapatabiliyosun? Ben asla cesaret edemedim hep uyku tulumu giydirdim,ne ortuyosun yuzune cekmiyomu bogulma tehlikesi yasamadimj
mom97X goldengate hayır tam tersine aşağı aşağı ittiriyor çok hareketli açıklık seviyor yüzüne çekmiyor asla
Tatlican goldengate Bende fermuarli battaniye vardi kizimi hep onunla örtmustum tıkanma riski yoktu ondada
ilaydadgnysr Bizim de üst açma olayı o aylarda başlamıştı. Küçük uyku tulumu bulmak da dert. Enucuzbebekmarket diye bir siteden 6-12 ay uyku tulumu bulmuştum 2,5 togg onunla çok rahat ettim. Bilinen diğer markalarda hep 9 ayın üstünde uyku tulumları vardı çünkü
Emily37 mom97X her iki çocuğumuda uyku tulumuyla büyüttüm.1.5-2 tog değerinde uyku tulumu giydiriyorum ve üzerini hiç örtmüyorum kızımın.
Rabia_annesi mom97X Malesef bizde 26 aylık olucaz geceleri hep açıyor ceket giydirmek zorunda kalıyorum 🙁
momas mom97X uyku tulumu al lcw de var bir sürü. Bizimki de aska örtmüyor hatta uyku tulumu aldım onu da sevmedi evler çok sıcak. Normal tulum giydiriyorum örtmüyorum üstünü de örtersem uyanyor