Mucizem2201
Canım 3 ay'a kadar almadı ve beni emzik olarak kullandı diyebilirim. Asla alışmaz dediğim bebeğim bile alıştı.
Emziği ağzına her yaklaştırdığım da çığlık çığlığa ağladı
Tamamen bittim artık dediğim gün sallarken uykuya geçişte verdim emziği o gün bu gündür alıyor çok şükür 🧸