Hanımlar merhaba oğlum 32 aylık ama her kızdığında elleriyle kafasına kafasına vuruyor bazen bana vuruyor elıyle bazen hızını alamayıp kendini tokatlamaya kadar gidiyor bu süreç benı çok yoruyor eşimide , otizmden suphelendık ama göz teması çok iyi ismine döner bakar komut alır ıletısım kurar yenı yenı konuşmaya başladı ama öyle 2 lı cümleler değiş soyledıklerımızi tekrar etmeye başladı ne yapıcam şaşırdım kaldım öfke sorunu çok var davranış bozukluğumu acaba bilmiyorum durup dururken uğultulu sesler çıkartıyor gerçekten başın şişiyor zaten homeofis çalışıyorum çocukla 🥹🥹ekranın işin yorgunluğu birde üstüne oğlumun böyle yapması yerlere atıyor ağlama krizleri nasıl baş edicem nereye götürmem lazım yaşayan varmı aynı durumu İstanbul Anadolu yakasındayım bu arada