Merhabalar bebeğim 7 aylık ek gıdaya yeni başladık prematüre olduğumuz için bugün doktor kontrolümüz vardı diyetisyenimiz kabız olursa eğer bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz 2 3 gün dedi sürekli vermemek şartıyla yada yediği yemeklerin içine katabilirsiniz dedi
(Doktor önerisi değil eski usul) Ek olarak ben kendim küçükken kabız olduğunda az bir miktar popisine zeytinyağı sürüyordum hemen ardına bacak masajı yapınca yapiveriyordu hemen