Oznur23erkan Kizlarr pili bitmek uzeremi anlayamadım petekler yaniyor ama bu üsteki şeyde hiç jarzi yokmuş gibi gösteriyor neden acaba anlayamadim
Oznur23erkan Oznur23erkan pil yerinde hiç jarz göstermiyor mesela yani bu yüzden olabilirmi bitmismi yani pili
egelsenkonuss Oznur23erkan merhaba hep 23 derecede mi yanıyor. Bizim petekler açılınca oda sıcaklığı 25 i bile buluyor