3 yaşında oğlum var o kadar zorlanıyorum ki, asla söz dinlemiyor, inatlaşıyor, ağlıyor, arkadaşlarıyla oynarken oyuncak kavgası dövüyor. Altına asla yapmayan çocuk kaçırmalara başladı … Çiş öpretme döneminde bile bir kez olsun kaçırmadı . Asla böyle bi çocuk değildi. Bende ister istemez çocuga kızıyorum bağırıyorum ve sonra aşırı vicdan azabı çekiyorum ben kötü bi anne miyim acaba diye!!! Nasıl olacak nasıl bi çözüm bulacam kafayı yiyeceğim yakında sanırım nolur yardım edin, napabilirm ?