forumgurmesi konuyu detaylıca anlatamadığım için yargı dağıtmak kolay gelir insan oğluna dilin kemiği yok çünkü. Anlatamıyacagim şeyler olduğu için böyle soruyorum ki kimse detayını sormasın cevap veremem diye. Bende her numarayı deşmiyorum tabiki yoksa ne evlilik kalır ne aile yuva kurmayı bilen herkes bunu da bilir. Soruya cevabınız yok bi bilginiz yok ise yargı dağıtmak için boş yere yormayın kendinizi yorum yapmayın