hayatgzl ben 2 kez yaptırdım biri sırtıma diğeri dizlerime arada belli gün mesafe olması gerekiyor. Şöyle söyleyim bir faydasını gördüm mü valla her şey aynı görmedim açıkçası aşırı diz ağrılarım vardı dizimden gelen kan da zaten çürük gibiydi ama fayda etmedi. Size tavsiyem bir sağlık merkezinde yaptırmanız ben dışardan eğitimini almış bir hanıma yaptırmıştım kupa başı 30 tlydi geçen yıl toplamda 14-15 kupa yaptırmıştım, sırtımda hiç iz kalmadı ama dizlerimi derin kesmiş sanırım bir sene geçti hala izler geçmedi. Yani bilemiyorum açıkça faydasını görmedim ama deneyin ya da denemeyin diyemem size herkeste farklı etki bırakır sonuçta ben kv eltim komşum anneannem fln bayağı kalabalık gittik bu grupta bir tane bile bana iyi geldi diyen olmadı.