carpediemm1 gerçekten kafayı yedim şükür başka derdim yok çocuklarım için endiseliyim kizim 4,5 yaşında alerjik astım oğlum 8,5 aylık ondada olmasin diye her gün 4 öğün evi supurur silerim inan dün odalarini dip köşe sildim yorganlarini balkonda kollarım kopar gibi cirptim