helinmihra işte uyandıracaksın , annem bana çok kızardı bırak çocuk uyusun diye ama ben yılmadım ve gündüz 3 uyku yapıyordu galiba o zamanlar , 7 de uyanırsa 10 a kadar uyutmazdım sonra yine uyku 13:00 da 14:00 e kadar sonra uyandırırdım 2-3 saat oyalar 5 te uyutur 6 da kaldırırdım sonra zaten çocuk en geç 9 da uyurdu , eğer gündüz uykusunu kısa kısa yaptırırsan yani uykusunu çok iyi aldırmazsan zaten gece yoruluyor ve uyumak istiyor