Bebişi uyut evi toparla derken bu saate kalıyor bazen benim dinlenme zamanım😪 şu anda da gece çay içtiğim için bebeğim uyanır mı diye endişe ediyorum ama yapacak hiçç bir şeyim yok ben bu çayı içmek zorundayım şu an üzerimden tır geçiyor sanki her gün. Siz de böyle çok yoruluyor musunuz? 1 yaş atağında mıyız bilmiyorum, öyle bir atak var mı onu da bilmiyorum. ama uykular haram oldu gençliğim bak talan da oldu çalıyor kafamda sürekli😂 yapışık geziyoruz ve durmuyor. Sürekli her yeri karıştırmak ve olmadık yerlere gitmek istiyor ve istediği olmazsa kriz. Biliyor musunuz ben artık ekran açmak zorunda kalıyorum ve vicdanım çok çok rahatsız. Altını değişirken ya da ben yemek yapıp tuvalete falan girdiğimde başka hiçbir yol bulamıyorum. Benim de kısa molalara ihtiyacım oluyor😢 gerçekten hiç ama hiç göstermeden akıl sağlını da koruyarak büyütebilen var mı🥹
Siz neler yapıyorsunuz nasıl gidiyor?