Audrey_ Merhaba,benim bebeğimde de iki yanakta aynı sizde olduğu bölgede oluştu. Bizimki 2buçuk aylık. Doğduğunda sivilcelenme oluyor ya ben zannettim ki hala onlar geçmedi. Ta ki yanaklarını kaşımaya başlayana kadar. Kaşıdıkça daha kötü oldu. Hemen netten araştırmaya başladım. Egzama olabilir sonucuna ulaştım sonrasında egzama olunca kaşınırmı diye araştırırken hangi besinler kaşıntı yada egzama yapar o çıktı karşıma. Yer fıstığının alerji yapan bir besin olduğunu okuyunca. Tamam dedim sanırım buldum sorunu. Son 1 aydır yer fıstığına sarmıştım. Sürekli onu yiyordum. Emziriyor olunca iştahım açıldı ve bende hem stresten hemde ağzım boş kalmasın diye yedim durdum. Hemen kestim fıstık yemeyi. Ve evde travazol diye bi mantar kremi vardı onu sürdüm çocuğun yüzüne. Önce kaşıntıyı kesti sabaha. 2 güne kalmaz da yüzü düzeldi çocuğun. 1 haftadır yemiyordum dün dayanamadım çok az yemek istedim fıstıktan. Bugün tekrar minicik belirmiş. Fıstık bana yasak ikinci bir Emre kadar dedim. Velhasılkelam senin de yediğin bir şey bebeğe dokunuyor olabilir. Mesela yumurta yada süt ürünleri. Bir iki gün yemeyip deneme yapabilirsin. Bi de bebek yüzünü kaşıyor mu ona bi bak