Junioraras61 memeyi özlemiş olabilir ama kestikten sonra vermeseydiniz keşke . Şimdi bırakması zor olur tekrar . Görümcem öğrencilerini hep loş bir ortamda pış pış açarak uyutuyor. Muhtemelen sizin kreş te öyle yapıyordur. Bir de yorulunca ister istemez uykuları geliyor . Yani 5,6 6 saat ideal. Kreşe yeni başladıysa alışması düzene oturması biraz zaman alıyor. Ama merak etmeyin orası ona iyi gelir . Gelişim açısından, arkadaş ve oyun ortamı olarak.
Bende çalışan anneyim 2-2,5 yaşında kreşe vermeyi düşünüyorum. Nasıl zor mu süreç ?