happymomterk Merhaba kızlar. Kızım 3ay 21günlük. Mama ile besleniyor. Üç saatte bir veriyordum ama biteremiyordu. Ben de dört saate çıkardım aradaki süreyi şu anlık güzel bitiriyor. Sizce çok mu 4saat ara🤔
durulandiniz happymomterk Bunda da uyku süreleri devreye giriyor. Uykuda fazla acıkmıyorlar bizim gibi.. Mesela içti uyudu 2 saat sonra kalktı 90 verdin içmez gibi :) 3-4 saat normal istemiyorsa tabi Ne zaman talep ederse bebişin keyfisine göre :)