3 yas 3 aylik bir kızım. Bu zaman kadar bu kadar zorlandığım ilk dogum yaptığım günlerdi.
İnanılmaz zorlanıyorum. İnanılmaz inatçı, herseye çığlık atıyor, dediğimi asla.yapmiyor, evin heryerini dağıtıyor. Yanlış olan şeyleri bile bile yapıyor. Asla böyle değildi . Bu yas böyle mi . Kucağıma gelmek istiyor hep Bi değişik vuruyor bide bana .