livoski Kızlar kızım doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz ama 4 numaraya geçtiğimden beri kabız oluyor. Yani artık mamadandır diye düşünüyorum. Benim gibi olan var mı ? Böyle kabız yaparmı