yaraliceylanim Ben ilk dozu 3, 2. Dozu 5. Ayda yaptırdım çok şükür menenjit aşısını da aynı tarihlerde yaptırdım 13. Ayda son doz olacak ALLAH nasip ederse arkadaş yaptırmamış ilk dozu gecikmiş sanırım ama yine de drunuza sorun dedim belki yapılabilir diye önemli bir aşı bence yine de teşekkür ederim ilginize 🌸