Arkadaşlar 11 ay 10 günlük ikiz bebeklerim var.Oğlum 1,5 aydır mama sandalyesinde kendini ileri geri vurup mama sandalyesini hareket ettiriyor,o kadar eğleniyor ki bi de…pedagoga götürdüm çok kopuk bir çocuk değil dedi gayet güzel babıldıyor yine de dikkatli olun dedi ekran vermeyin vs… Yaşayan var mı bunu unutabiliyor mu bu davranışı bebekler ? Bazen hiç duymuyor beni gücünü deniyor sanki her seferinde daha hızlı yapıyor