ElisaMom_ [silindi] ozaman ben hatırlayamadım demekki,olsun yılbaşında da yapsınlar ya ama gerçi geçti 😂😂
[silindi] ElisaMom_ Geçen sene 15′inde başlamıştı. Unuttular belki. Şimşekli arkadaşlar iletir. Bakarsın yarına açılmış 😍