Selam arkadaşlar az önce Türk Telekomdan şöyle bir mesaj geldi" değerli çalışma arkadaşımız bayinizden testlim edilmek üzere……. numaralı sipariş alınmıştır"diyor neden acaba bu bugün eşimde türk telekomda mi bilmiyorum kod gelck sana türk Telekomdan dedi geldi ona söyledim nedir bu acaba bilen varmı