Anneler selam. Bebeğim 12 günlük göbek bağı düştü fakat kurumuyor sürekli ağlıyor ağladıkça göbek deliği şişiyor ve akıyor. Doktor yakma işlemi yaptı banyo yaptırma dedi fakat 2 gün oldu halen akıyor ağlayınca ne yapsam kurur. Yoksa cerrahiye götürmem lazımmış onlar nasıl işlem uyguluyor?